FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan virker Temponizer?

Sådan virker Temponizer

Med adgang til Temponizer vikarbooking systemet via NT Falke, får I jeres eget unikke login tli systemet. Det giver jer mulighed for hurtigt og nemt, at søge vikrarer med lige præcis de kompetencer I har brug for.

I opretter selv jeres ledige vikarvagt i app’en. Dermed kan I inkludere alle detaljer og krav, som I måtte have til jeres vikar – f.eks. om I ønsker en faglært sygeplejerske med erfaring fra skadestue, eller en social- og sundhedsuddannet pædagog med erfaring fra børneområdet. I opstiller jeres krav til jeres næste vikar.

Vikarerne, ufaglærte som faglærte, kan selv oprette profil i Temponizer, men hos NT Falke gør vi en indsats for, at have talt med alle potentielle vikarer og sikret, at deres profil stemmer overens med deres faktiske kompetencer faglærte som ufaglærte.

Når I har oprettet en ledig vikarvagt, vil vikarerne få direkte besked via appen. Når en vikar accepterer vagten, udløser det en besked i Temponizer og en mail direkte til jer.

Vagter registreres, besættes og godkendes dermed online af både vikarerne og jer som bestillingsenhed. NT Falke sørger for alt hvad der har med fakturering og aflønning at gøre, så I kan fokusere på at få så meget positivt ud af jeres vikardækning som muligt.

Udover at det er nemt og hurtigt at booke vikarer i Temponizer, så er det ligeledes muligt for jer, som bestillende enhed, at trække diverse statistikker på jeres forbrug, når som helst I ønsker det.

Med andre ord – NT Falkes Temponizer løsning gør det nemt, fleksibelt og tidsbesparende, at skræddersy jeres behov og ønsker i forbindelse med vikardækning.

Hvordan virker Temponizer?

Sådan virker Temponizer

Med adgang til Temponizer vikarbooking systemet via NT Falke, får I jeres eget unikke login tli systemet. Det giver jer mulighed for hurtigt og nemt, at søge vikrarer med lige præcis de kompetencer I har brug for.

I opretter selv jeres ledige vikarvagt i app’en. Dermed kan I inkludere alle detaljer og krav, som I måtte have til jeres vikar – f.eks. om I ønsker en faglært sygeplejerske med erfaring fra skadestue, eller en social- og sundhedsuddannet pædagog med erfaring fra børneområdet. I opstiller jeres krav til jeres næste vikar.

Vikarerne, ufaglærte som faglærte, kan selv oprette profil i Temponizer, men hos NT Falke gør vi en indsats for, at have talt med alle potentielle vikarer og sikret, at deres profil stemmer overens med deres faktiske kompetencer faglærte som ufaglærte.

Når I har oprettet en ledig vikarvagt, vil vikarerne få direkte besked via appen. Når en vikar accepterer vagten, udløser det en besked i Temponizer og en mail direkte til jer.

Vagter registreres, besættes og godkendes dermed online af både vikarerne og jer som bestillingsenhed. NT Falke sørger for alt hvad der har med fakturering og aflønning at gøre, så I kan fokusere på at få så meget positivt ud af jeres vikardækning som muligt.

Udover at det er nemt og hurtigt at booke vikarer i Temponizer, så er det ligeledes muligt for jer, som bestillende enhed, at trække diverse statistikker på jeres forbrug, når som helst I ønsker det.

Med andre ord – NT Falkes Temponizer løsning gør det nemt, fleksibelt og tidsbesparende, at skræddersy jeres behov og ønsker i forbindelse med vikardækning.

Hvordan virker Temponizer?

Sådan virker Temponizer

Med adgang til Temponizer vikarbooking systemet via NT Falke, får I jeres eget unikke login tli systemet. Det giver jer mulighed for hurtigt og nemt, at søge vikrarer med lige præcis de kompetencer I har brug for.

I opretter selv jeres ledige vikarvagt i app’en. Dermed kan I inkludere alle detaljer og krav, som I måtte have til jeres vikar – f.eks. om I ønsker en faglært sygeplejerske med erfaring fra skadestue, eller en social- og sundhedsuddannet pædagog med erfaring fra børneområdet. I opstiller jeres krav til jeres næste vikar.

Vikarerne, ufaglærte som faglærte, kan selv oprette profil i Temponizer, men hos NT Falke gør vi en indsats for, at have talt med alle potentielle vikarer og sikret, at deres profil stemmer overens med deres faktiske kompetencer faglærte som ufaglærte.

Når I har oprettet en ledig vikarvagt, vil vikarerne få direkte besked via appen. Når en vikar accepterer vagten, udløser det en besked i Temponizer og en mail direkte til jer.

Vagter registreres, besættes og godkendes dermed online af både vikarerne og jer som bestillingsenhed. NT Falke sørger for alt hvad der har med fakturering og aflønning at gøre, så I kan fokusere på at få så meget positivt ud af jeres vikardækning som muligt.

Udover at det er nemt og hurtigt at booke vikarer i Temponizer, så er det ligeledes muligt for jer, som bestillende enhed, at trække diverse statistikker på jeres forbrug, når som helst I ønsker det.

Med andre ord – NT Falkes Temponizer løsning gør det nemt, fleksibelt og tidsbesparende, at skræddersy jeres behov og ønsker i forbindelse med vikardækning.

Hvordan virker Temponizer?

Sådan virker Temponizer

Med adgang til Temponizer vikarbooking systemet via NT Falke, får I jeres eget unikke login tli systemet. Det giver jer mulighed for hurtigt og nemt, at søge vikrarer med lige præcis de kompetencer I har brug for.

I opretter selv jeres ledige vikarvagt i app’en. Dermed kan I inkludere alle detaljer og krav, som I måtte have til jeres vikar – f.eks. om I ønsker en faglært sygeplejerske med erfaring fra skadestue, eller en social- og sundhedsuddannet pædagog med erfaring fra børneområdet. I opstiller jeres krav til jeres næste vikar.

Vikarerne, ufaglærte som faglærte, kan selv oprette profil i Temponizer, men hos NT Falke gør vi en indsats for, at have talt med alle potentielle vikarer og sikret, at deres profil stemmer overens med deres faktiske kompetencer faglærte som ufaglærte.

Når I har oprettet en ledig vikarvagt, vil vikarerne få direkte besked via appen. Når en vikar accepterer vagten, udløser det en besked i Temponizer og en mail direkte til jer.

Vagter registreres, besættes og godkendes dermed online af både vikarerne og jer som bestillingsenhed. NT Falke sørger for alt hvad der har med fakturering og aflønning at gøre, så I kan fokusere på at få så meget positivt ud af jeres vikardækning som muligt.

Udover at det er nemt og hurtigt at booke vikarer i Temponizer, så er det ligeledes muligt for jer, som bestillende enhed, at trække diverse statistikker på jeres forbrug, når som helst I ønsker det.

Med andre ord – NT Falkes Temponizer løsning gør det nemt, fleksibelt og tidsbesparende, at skræddersy jeres behov og ønsker i forbindelse med vikardækning.